BLOGGTIPS.

Jag hade tänkt att tipsa er om två utav mina favoritfotografer. Vet inte sådär jättemycket om dem mer än att dom fångar en sån verklig känsla i sina bilder att varje gång man kollar på dem hittar man hundra nya saker som man tycker om med bilden och kompositionen.

(Klicka på deras namn för att komma till deras hemsidor)


Nr.1
Leonard Gren.
Den här killar hittade jag på bilddagboken för 3 år sedan ungefär och eftersom jag slutat använda den sidan nu så glömde jag bort honom för ett tag men hittade honom igen och är mycket glad över det för nu har han utvecklats ännu mer. Han fotar för det mesta människor och porträttbilder. Vad jag förstår så han någon slags modefotograf nu, men är inte helt säker. Han fotar även naturbilder som är helt sjuka, han kan få ett simpelt träd att se intressant ut.
Bilderna är iallafall underbara och lovar att ni kommer falla pladask!

Nr.2
Denise Bovee
Jag minns att jag tipsat er om Denise förut men ifall det kommit nytt folk till mig så gör jag om det för hon är fantastikst bra! Hon fotar mest par, bröllop, familjer och vänner. Hon har en speciell stil när hon fotar men ändå är alla bilder man ser olika varann. Jag hittade henne för ungefär ett år sedan och jag kommer ihåg att jag tänkte att det var så bra jag ville bli. (haha)
Gå in och kika ifall ni vill bli lika inspererade som jag blev.

Nr.3
Olof Grind
Ni får en liten bonus nu också tycker jag. Olof går sista(?) året på gymnasiet och är så himla skillad på att fota, om man får säga så. Nu har jag varit ute och rest lite överallt och jag måste säga att jag verkligen diggar alla hans stadsbilder, dom är helt underbara. Tonen som Olof får med i alla bilder är också helt otroligt snygg. Han fotar även porträtt bildern på nära och kära. KOLLA IN!

Hoppas ni gillar dessa tips:)

Kommentarer
Postat av: lisaa

Vilken fin blogg :D Även fina bilder!

Tycker det är sjukt bra att du gav tips om dessa tre personerna - gud, de fotograferar grymt fantastiskt!

Ha det fint :)

Kram Lisa

2010-05-13 @ 21:17:27
URL: http://itislisa.blogg.se/
Postat av: Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

Hittade också Leonard på bilddagboken för några år sedan och han är min favorit :)

2010-05-17 @ 15:56:13
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Dennis Fotoblogg

Har också dessa fotografer bland mina favoriter, riktigt grymma alla tre!



Vet inte fall du haft den länge men jag har i allafall inte uppmärksammat din nya header förrän nu, riktigt snygg och sköna bilder!

Gillar den skarpt!



//Dennis

2010-05-17 @ 20:23:43
URL: http://dennisfoto.blogg.se/
Postat av: Dennis Fotoblogg

Svar:

Jag tycker verkligen du ska behålla den, passar perfekt in till resten av bloggen också!:)



//Dennis

2010-05-17 @ 20:32:04
URL: http://dennisfoto.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det här var ju lite lustigt. Jag sitter och letar efter roliga fotobloggar och började läsa din och sen märkte jag att du heter Ivemo, du är Elins syster kanske? Hon är en av mina favoriter och jag gillar din också.

2010-06-04 @ 15:52:41
URL: http://diveby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0