Önskelista

Jag fyller år om 2 veckor så här kommer en fin liten önskelista till nära och kära:)



Här hittar du sakerna
(nr 2, 6-10 har länkar till hemsidorna så att ni kan se bättre bilder.)

1. Två st ljusstakar från Lagerhaus. Fast jag vill ha dem i den MÖRKA TRÄ färgen istället, men samma form.
2. "Flytta hemifrån kit" för matförvring, finns att hitta på
IKEA och finns i flera olika storlekar, även i en olja och vinger kanna. Märket heter "Celeber"
3. Ett stativ till kameran (Fråga elin)
4. En SLADDLÖS datormus
5.
En bra eltandborste
6.
Halsduk från HM.se, 99 kr (sida två)
7. Genomskinlig svart skjorta från HM.se, 99 kr
8. Blus från HM.se, 299 kr (sida två) 
9. Leggins med guld dragkedia från HM.se, 149 kr
10. Trekvarstärmad tunika, HM.se, 149 kr
11. UV-filer till mitt 50mm och mitt tamron 28-75mm (Fråga elin)
12. DET FINNS INGEN 12a PÅ BILEN, men jag kom på att jag önskar mig ett fotoalbum också. Ett helsvart ut- som invänding där jag kan klistra dit mina bilder hur jag vill.

För kläderna har jag storlek 36/S.


Övriga saker jag önskar mig:

-Presentkort på media markt
-Presentkort på kläder: VILA, HM, carlings
-Snygga smycken. Stora örhängen.
-Flytta hemifrån saker är alltid bra att ha! De ska vara snygga och stilrena, Gärna svart(om det är köksgrejer)





Kommentarer
Postat av: emelie

ahh, gäller att ta det lugnt nu alltså. så lätt att tro att man är bra som sagt. har faktiskt läst om några som har dragit upp det opererade igen precis när de har börjat träna. fy tusan, det vill man ju verkligen inte vara med om. :/



hur går det för dig nu då?

2010-07-21 @ 22:58:08
URL: http://whirl.se/korsband

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0