testar.

Nu har jag ändrat header. (som ni ser)
Det var några stycken som tyckte att jag skulle byta till denna:) Sen några som var lite mer negativa till den. Men jag testar att ha den här ett tag nu. Jag kommer säkert att tröttna snart igen så då gör jag en ny och mer personlig header då någon tyckte att min nya var lite opersonlig. Det kanske den är också, men jag gillar den ändå.

Idag är det matteprov. usch! men jag får väl göra mitt bästa. Man får väl vara glad för att vi inte ska göra mattenationella iår iallafall. Tack för det!

ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Annika

Varför bry sig så mycket om vad alla andra tycker om den? Det är din blogg, utnyttja det ;)



Men eftersom du undrar vad vi tycker så.. Jag tycker den är snygg, enkel och stilren. Men jag tyckte din gamla var mer personlig, det var Matilda liksom!

Typografnörden i mig gillar inte att halva g och y försvinner, men om skriver i versaler istället så.. men vänta nu, det har ju jag i min header ja! ;)

Äsch, do your thing. Förändringar mår man bra av hur jobbigt det än är i början, men man vänjer sig ju.

2009-05-05 @ 08:51:43
URL: http://annikasvenmarck.wordpress.com
Postat av: emelie

jag gillar det rena och stilrena med den nya. men jo den gamla var nog mer personlig. sen håller jag nog med annika där med typografin...

2009-05-05 @ 09:45:08
URL: http://whirl.se/wp
Postat av: FINA

headern är jättefin!

2009-05-05 @ 16:50:00
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0