Söndag

Vädret är helt underbart här hemma och jag vill ut och fota, men vet inte om jag orkar halta omkring ute och kryckorna orkar jag inte ha med mig. Får väl gå ut i trädgården bara eller sådär..
Min tränare ringde igår efter matchen och hörde hur det var med mig och sådär. Han skulle fixa någon sjukgymnast tills imogron så då vet vi ju ifall det är något mer allvarligt eller om det bara är en stukning typ. Jag tror ändå på det värsta.

Men jag ska fan ta mig ut. jag orkar inte sitta inne, det är ju jättefint väder. Kommer nog in sen med nya bilder får man hoppas, Jag kanske ramlar och får ligga kvar där tills någon hittar mig helt ikväll. haha. nejdå.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: emelie

usch. jag har varit förskonad från knäskador (peppar,peppar!!) som tur är... typiskt att du ska drabbas igen efter en korsbandsskada. hoppas det inte är så allvarligt som sagt!

2009-03-15 @ 11:27:05
URL: http://whirl.se/wp
Postat av: FINA

hoppas att det inte är något allvarligt!

2009-03-15 @ 12:18:15
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0