tisdag.

Klantig som jag är så missade jag en bokad tid med min sjukgymnast idag, skulle testa mitt knä. Men jag ringde och rättade till det:)
Nu ska jag göra mig iordning för att åka till jobbet. jobbar 15-22 och när jag kommer hem ska jag hoppa direkt i sängen, nästan iallafall. Jag börjar nämligen bli lite sjuk och jag ska åka på lördag och jag vill inte vara sjuk då så jag ska sova massor. Haha..
Bilderna jag laddar upp nu är gamla fast nyredigerade. Säg mig gärna vad ni tycker om dom:)
Jag har märkt att mitt namn blir väldigt pixligt i bilderna, någon som har tips på vad jag kan göra för att inte få så?


Kommentarer
Postat av: Erika

Testat ställa in "sharp"? Ligger på samma menyrad där du har font, stl... i photoshop.

2009-06-16 @ 15:43:10
Postat av: Cornelia

första bilden = love love love :)

2009-06-17 @ 18:49:25
URL: http://photostream.blogg.se/
Postat av: R O N J A [ fotoblogg ]

Älskar första bilden, jättefin! :-) Kolla gärna in i min fotoblogg med och kommentera! :-)

Hoppas du har en bra dag!



MVH

Ronja

2009-06-21 @ 08:28:37
URL: http://royalglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0