bröllop.

Idag har jag varit med och hjälpt syrran att fota bröllop. Jag fick aggera barnvakt ett tag också.. Jag tycker inte om barn men denna ungen var söt och behändig. Haha. Bröloppet var fint och fotograferingen gick bra, vi hade jättetur med vädret.
Bilderna kommer in på syrrans blogg inom kort skulle jag tro så kika in där.

Och jag fortsätter att kicka bilder från Grekland.. men nu börjar dom fina bilderna ta slut.
Det är bara en massa bilder på stranden kvar typ och det kanske inte är så kul att se?!







Kommentarer
Postat av: Anonym

usch så du pratar om barn

2009-07-04 @ 21:31:36
Postat av: Jossi

Jorrå alla dina bilder är ju hur fina som helst så :D

2009-07-05 @ 10:22:48
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Malin

Dina bilder är superfina!

Just nu har jag en frågstund i min blogg, kika in och lämna gärna en fråga eller kommentar. :)



2009-07-05 @ 11:33:48
URL: http://malinforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0