Svårt!

Det är fan svårt att fixa bloggen, vissa saker fungerar inte hit eller dit.. herregud. Massa olika koder och jag inte förstår mig på. Det skulle lika gärna kunna stå "kasdhfg" typ. haha. Men det tar sig väl. Jag får ta hjälp av folk som kan.
23.23 är klockan. funderar på att lägga in lite nya scrubs avsnitt på min ipod och lägga mig i sängen och kika innan jag somnar, nördigt, jag vet men scrubs är typ det roligaste som finns.

Ajja, ska försökta fippla vidare lite på bloggen sen ska jag nog sova. Trött som satan. Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Christian Andersson, Fotoblogg

Du är massa duktig!

2009-01-06 @ 00:08:06
URL: http://lifeintenpixel.blogg.se/
Postat av: Elin

du har ju en dvd i ditt rum! varför titta på ipoden?

2009-01-07 @ 10:45:13
URL: http://thisistheyear.blogg.se/
Postat av: cattis

ÅHHH! äntligen någon som gillar scrubs lika mkt som mig:D jag kollar varenda kväll, det är så jävla bra :P haha:D förresten, jag kommer bli stammis på din blogg!

2009-01-07 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0