30 januari

Fredag idag och fasen så skönt! Jag är dock fortfarande snurvlig i näsan och hostar, men det är fint ändå.. Ikväll kommer virre hem (min bror), ska bli kul att träffa kraken igen. Det blir sm för mig i helgen ändå, jag kan inte hålla mig ifrån att spela alltså! Och inte nog med att jag får spela innebandy, vi ska bo på hotell, och finns det något bättre än hotelfrukost eller?! let me tell you, NOOO!

Var nere på stan en sväng innan jag åkte hem idag, köpte ett par sånna där jeans tights, jag vet, alla har sånna typ, inte konstigt när dom kommer ifrån gina. Iallafall, sånna är helt perfekta för mig, jag hatar att ha jeans på mig, det går inte att röra sig ordentligt. Så för er som hatar jeans köp sånna här. 299 kr på gina tricot. dom ser ut som jeans också. dock har dom inga fickor men va tusan;)

Puss på min Christian


Kommentarer
Postat av: Fina

roligt med sm :)

2009-01-30 @ 23:39:34
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0