27 januari

Först och främst GRATTIS TILL KLARA IDAG! hon fyller 18 år! Klara är min barndomsvän, dock träffas vi inte så ofta nu längre men hon är väl värld ett grattis för hon är så go. Tänk dig klara, nu är det 16 år sen vi blev vänner i våran lekpark. haha. Det var gamla goda tider det.

Idag var jag i skolan som vanligt, och som vanligt så minns jag inte vad vi gjorde i skolan. Vi gör inte så mycket, haha.
När jag kom hem så kollade jag på oth och sen la jag mig i sängen och läste faktiskt, bra gjort av mig tycker jag. Jag har läst hela 70 sidor och idag fast har 70 sidor kvar också. Men det ska jag nog klara.
Tog en paus i läsandet och drog upp kameran, hör och häpna!


Kommentarer
Postat av: Christian, Fotoblogg

puss på dig

2009-01-28 @ 00:42:00
URL: http://lifeintenpixel.blogg.se/
Postat av: Fina

första bilden var jättefin

2009-01-28 @ 09:36:55
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0