21 januari

Känns som evigheter sen jag skrev något här. haha..
Ännu fler läsare nu också, det får vi tacka min kära vän Jakob för. Han skrev så fint om mig och min grabb:)
Antar att alla som kollar in här redan har varit inne på Jakkes blogg, om inte, GÖR DET!!!! Och för er som inte känner honom
i verkliga livet så är han en underbar vän alltså! Fin storry bakom våran vänskap faktiskt:) Vi började snacka via bdb, haha!,
Jag kommenterade hans bilder och sådär.. sen så började vi snacka på msn, det är ungefär två år sedan nu:) Det var inge flörtade alls faktiskt, vi bara klickade som vänner sådär, om man nu kan kalla sig vänner när man inte ens träffats, men han kändes verkligen som en vän jag hade kännt sen blöjjan alltså
Den 7 december 2007 på idolfinalen träffades vi för första gången, glömmer aldrig hur hårt mitt hjärta slog när jag såg honom stå där i kön. fyfan det var så jävla kul att träffa honom där.. Sen I februari förra året så åkte jag ner till viken och hälsade på Jakke i några dagar, så skoj! Jag tycker att det är en fin storry iallafall!
Bilddagboken kanske inte är så dum ändå, lädde mig ju till en underbar vän:)

Bjuder på lite bilder från förra valborg, Jag och chrille fick ett litet jobb, vi skulle fota på ett disco, Adam Tensta var där.


Kommentarer
Postat av: Fina

älskar såna här bilder för alla möjliga färger!!

2009-01-21 @ 20:50:55
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Jakob, Fotoblogg

<3!

2009-01-21 @ 21:57:03
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0