Utmanad

Nu har lilla jag gått och blivit utmanad av Annika. Utmaningen går ut på att gå in i mappen där man har sina bilder, gå till 6e mappen, sen den 6e bilden i den mappen och sen lägga upp den bilden här i bloggen.
Och till sist utmana 6 till. Jag har ingen aning om vilka jag ska utmana, så jag utmanar dom som vill. haha så rolig är jag!



Den här bilden är ifrån i våras, i maj rättare sagt. Det var en tråkig regndag och jag och chrille satt hemma hos honom och spelade Crash Bandicot. Fett kul spel vill jag lova. haha. Vi hade inget att göra så vi drog fram det och satt och nördade hela dagen, ända fram tills vi skulle lägga oss, och dagen där på också. det var kul! haha


FRÅGESTUNDEN MÄNNISKOR!
Jag har fått in 13 frågor än så länge. kom igen nu va! Vill ha fler frågor.

Kommentarer
Postat av: Fina

tv-spel är kul!

2009-02-03 @ 19:05:33
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Elin

JAG HAR EN FRÅGA! vem är ditt favoritsyskon?!

2009-02-03 @ 22:56:53
URL: http://thisistheyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0