På kopparlundsgymnasiet

Godday everybody.

Sitter i skolan snart. ska ner och käka lunch, hoppas det blir något smarrigt bara, annars blir det att stoppa i sig massa knäckemackor tills man bli mätt.
Vankade breve Chrille idag, och för första natten på länge så var jag inte dryg mot honom som jag brukar vara, det är så att han har en 90 säng och jag brukar alltid knuffa ut honom. Men inatt låg jag stilla och sov gött. Tror även att han sov gott nu eftersom att jag låg stilla. haha

HALLÅ GLÖM INTE BORT MIN FRÅGESTUND!!!!!
Ställ en fråga till mig, vilken somhelst, så kanske jag svarar.
Alltså jag svarar på alla men blir det något för personligt så svara jag ej.


Kommentarer
Postat av: Christian, Fotoblogg

Jag sov bra inatt! haha.

2009-02-04 @ 13:28:59
URL: http://lifeintenpixel.blogg.se/
Postat av: Flora

åh tack för din kommentar! är så sugen på att sitta och titta igenom din blogg nu, så det tänker jag göra!

kramkram

2009-02-04 @ 18:18:13
URL: http://floras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0