Melodifestival och match

Igår kom chirlle hem till mig efter att han hade jobbat. Vi duschade och lagade mat, sen var det melodifestivalen som stog på tur. Det är väldigt sällan jag gillar låtar som är med i melodifestivalen, så jag hajjar inte själv varför jag ens orkar kolla på det. Men det känns lite som ett måste. Någon som känner samma sak?
Vi moffade iallafall i oss chips och godis. Det var gott. Molly Sanden alltså, hon är sjukt bra, men vem ger henne en sån där låt. Vill folk ha fler sherly klamp (stavning?) kopior eller? NEJ!!! Usch, helt fel låt till henne.
Och snälla, jag trode att det var en regle på att man var tvungen att sjunga på svenska eller engelska. Finns det inte så tycker jag att det borde finnas. Jag har inte alls något emot andra språk, jag tycker det låter coolt när man sjunger på andra språk än svenska och engelska, men när det är dom svenska uttagningarna så kan man väl föröka hålla sig till svenskan. Engelska är väl ok att man sjunger på. Ojoj, vad jag känner att jag klagar. haha.

Det var en bra kväll iallafall.. Chrille och jag mös och hade det bra.
Sen gick vi och sov för jag skulle upp på match idag och han skulle iväg och jobba.
Vi vann matchen med 9-4 och jag lyckades göra mål. hejja mig!

Det har även kommit massa mer snö under natten. Fast det kommer väl smälta bort igen skulle jag tro.
Hur är vädret hos er?




Kommentarer
Postat av: Fina

här snöar det som tusan..

2009-02-22 @ 16:33:04
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Jenny

vilket objektiv hardu använt på dessa bilder? :)

2009-02-22 @ 18:04:25
URL: http://fromtheinsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0