A simple phonecall

Jag har gjort något som jag verkligen ångrar! Jag skulle inte ha skrivit "hej". Varför! Jag vill samtidigt som jag absolut inte borde eller vill. I samma stund som jag skriver "hej" så skirker alla röster inom mig "NEJ! VADFAN GÖR DU!?" Jag ångrar mig så jävla hårt, jag vill inte gå tillbaka till den veka, klena, svaga människa jag var för två år sedan, när jag mådde sämst hela tiden typ. Jag vill inte! Därför är jag så dum som gjorde som jag gjorde idag.. usch på mig..

Men nu på kvällen ringde min man mig( vi är INTE gifta, gillar bara att kalla honom min man) och efter det så blev det bättre. Han får mig alltid på bra humör. Han lät så glad på telefonen också, jag är glad när han är glad. Han gör mig glad. puss!

Kommentarer
Postat av: Jakob, Fotoblogg

Jag antar att jag vet vad detta handlar om och det är inte värt allt det du vet som vi pratat om så många gånger. Du är värd så mycket bättre vännen min. Jag saknar vår timlånga samtal på datorn, om allt mellan himmel och jord. Saknar inte du det också? Du är bra, och jag tycker det är tråkigt att vi gått varsitt håll. Eller vad man ska säga. Det är inte helt lätt att hålla kontakten jag vet, medtanke på att det händer så mycket nytt i livet hela tiden och att vi inte bor i samma stad, inte ens i närheten. Nu vart det visst en väldigt lång kommentar och mitt budskap var i alla fall att jag saknar dig, jag saknar dig min vän.

2009-02-17 @ 23:08:23
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0