great news.

Idag fick jag ett litet sött brev hem i brevlådan som var ifrån
Landstinget Västmanland och gissa vad det var för papper där i?!
Jo, jag ska operera mig den 14 september!!!!!!!!!!!! kanske. Det där kanske lägger jag till för att mamma och pappa åker utomlands den 13e och vi (jag och pappa) måste fråga vad mamma tycker först. Haha. Chrille har reda gått med på att bo här och ta hand om mig den veckan.:) Sen tänkte jag höra om min syster elin är ledig och vill köra mig till köping den dagen och köra hem mig sen igen. haha? annars pratar jag med morfar.. Men du och steffe kan ta ledigt och följa med mig tycker jag. hihi.
Kalas!

Kommentarer
Postat av: emelie

vad "skönt" att få operationstid! lycka till!

2009-08-19 @ 12:07:59
URL: http://whirl.se/wp
Postat av: PhotoByTherese

Varför ska du operera dig?

2009-08-19 @ 13:35:15
URL: http://photobytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0