Hos Chrille

Ja, för er som läser chrilles blogg så vet ni säkert att han inte har något fungerade internet än utan han snyltar lite från en granne som fungerar av och till. Haha,
Jag vet inte ifall jag kommer hinna publicera detta inlägget, men vi hoppas att det går.
Jag har iallafall varit och jobbat, 8-12, jag har fått bakat idag. haha. Chrille började jobba när jag slutade så jag åkte hem till honom för att vänta så snällt. Och nu sitter jag här. Jag hittade en sims skiva i hyllan, ska nog ta och spela ifall det fungerar. Sjukt länge sen jag spelade sims. Spela ni sims när ni var mindre? Vilka spel hade ni? jag minns att jag hade det där spelet när man kan ha husdjur.
Jag är kvar här imogron och kommer hem på tisdag efter skolan igen, då får ni se lite bilder sen helgen när vi firade mamma och var ute och blåste såpbubblor och grejjer.
Herrå så länge, ha det så bra!



Kommentarer
Postat av: FINA

cool klocka :)

2009-04-12 @ 13:37:42
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: emelie

hehe, jag älskade verkligen att spela det första sims som kom! då hade jag en hel del tillägg. :)

2009-04-12 @ 14:42:41
URL: http://whirl.se/wp
Postat av: ellen, f o t o

Jahaaaaaaaaaaaaaaa! Nu börjar jag förstå lite grejer här, jag tycker jag har sett lite samband mellan dig och hans blogg senaste veckorna men har inte fattat att ni är tillsammans!

Haha :)

2009-04-12 @ 15:23:21
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/
Postat av: bitte

Tävling i min blogg om du är intresserad.



Vinn en skinnjacka och presenkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0