Fredag

Fredagar är underbara! HELG!
Dock så sitter och jag skriver en mördarhemtenta. Den är helt sjuk. Fast jag är snart klar hoppas jag. Eller jag orkar inte skriva mera snart. hoppas på ett g iallafall.
Efter skolan är det bestämt att jag och chrille ska sätta oss och steka i solen ett tag, skönt ska det bli!
Jag har kameran med mig också så det kanske kommer upp lite nya bilder. Fast dom kommer imogron för jag kommer nog inte orka redigera idag.

Nu ska jag göra klart tentan och sätta mig och ta det lugnt sen. Herrå!

Kommentarer
Postat av: Petra

jadå det kommer jag göra, jag tycker ju om fotobloggar och även att fota lite själv (: tack så mycket!

2009-04-24 @ 16:28:48
URL: http://enjonsson.blogg.se/
Postat av: DENNIS FOTOBLOGG

Svar:

Det var exakt de punkterna som jag också tänkte på som jag såg att jag hade utvecklats på!



Kul att du tänkte på det också!



//Dennis

2009-04-24 @ 21:49:38
URL: http://dennisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0