Bortsprungen

Igårkväll kom chrille hem till mig och vi drog ut och fotade lite. När vi hade kommit en bit bort såg vi en liten grabb på kanske 2-3 år. Han bara kom och gick där på vägen helt plötsligt och jag tänkte, mamman eller pappan kommer väl snart så vi tänkte inte mer på det och ungen traskade vidare. Sen när det inte kom en mamma började vi bli lite fundersamma på vart ungen skulle, ifall han var vilse eller sådär så vi följde efter honom. För en sån liten unge ska fan inte gå själv ute sådär.
Efter ett tag så började han springa, han vart nog rädd när han såg oss tror jag. Men vi fortsatte att följe efter honom. Efter ett tag så svängde han av och vi tänkte vi tar andra hållet så möter vi honom, men när vi hade kommit varvet runt så var han borta. Antingen så bodde han där eller så sprang han in i skogen. Lite svårt att gå hem efter att han hade försvunnit sådär bara, tänk om det har hänt kusen någonting!? När vi gick tillbaka hem kom det en kille på cykel som såg "letande" ut, men vi kom inte på att fråga honom ifall han letade efter någon förns han var för långt borta. Hoppas lillgrabben mår bra! Jag har bild på honom ifall det skulle bli något av detta. typ en utredning, haha.


Kommentarer
Postat av: i D A

sv: Blommor på vissa träd ja :D

2009-04-18 @ 13:51:41
URL: http://fivecolours.blogg.se/
Postat av: emelie

jag bor i norrköping och jag känner inte den andra tjejen på bilden. men hon spelar i västerås bk30 och heter lisa tror jag. bor du i västerås?

2009-04-18 @ 20:21:43
URL: http://whirl.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0