09.

gör som alla andra hade jag tänkt och gör en sån här rolig lista, men ärligt så tycker jag att det är lite småkul att läsa andras så. Haha.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japps! har aldrig opererat mitt vänstra knä typ. haha

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga tror jag..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, det tror jag inte iallafall, i smyg kanske?!:O

4. Dog någon som stod dig nära?
nej!

5. Vilka länder besökte du?
Danmark och Grekland.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
bättre sommar och mer skoj med vänner!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
14 mars tyvärr

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag gick ut 2an med grymma betyg enligt mig. Haha

9. Största misstaget?
Spelade en helt obetydlig match och skadade mig.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Oh yes! men det vet ni redan, knät! usch

11. Bästa köpet?
Kameran och tillbehör fan:)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kameran och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja:)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lyssnade mycket på Melissa horn och Adele i somras, och john mayer. Speciella låtar måste nog vara Missy higgins-were i stood och sara bareilles-gravity.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare tror jag, iallafall andra halvan av året. låter töntig men det är på grund av knät. Mår inte bra när jag inte får spela innebandy.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med vännerna..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
tjurat mindre över knät. HAHA

18. Hur tillbringade du julen?
Här hemma med familjen och släkten

19. Blev du kär i år?
sent, men ja:)

20. Hur många one night stands?
sånt är bara till för desperata.

21. Favoritprogram på TV?
Vet inte, måste väl vara scrubs som dom visar i repris:)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej det tror jag inte alls.

23. Bästa boken du läste i år?
Har endast läst twilight så det får bli dom.

24. Största musikaliska upptäckten?
John mayer, adele...

25. Något du önskade dig och fick?
locktång, kameraväska, kläder. mm

26. Något du önskade dig men inte fick?
stativ till kameran, datormus typ

27. Årets bästa film?
Har inte kollat många nya filmer, men up var så jävla söt! Sen twilightfilmerna är bra!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
var hemma och firade mig och hade det mysigt:)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer innebandy?! haha sorry va jag tjatar, men det är sant.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Haha. har fan ingen stil. mer kvinlig kanske då?

31. Vad fick dig att må bra?
Innebandy, vänner, familjen...

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
ROBERT PATTINGSON!!!!!!!!!! HAHA not! förstår ärligt inte vad alla ser i honom?!

33. Vem saknade du?
ingen tror jag.

34. De bästa nya människorna du träffade?
tror inte jag träffat så många nya människor. Eller ja Annika, johanna och isabell, det var härliga tjejer det!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Och det var så kul att träffa dig också! :)

2010-01-06 @ 00:24:01
URL: http://johannalundberg.net/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0