robinsson finalen.

Idag vaknade jag och chrille rätt så tidigt så vi satte oss i solen på hans balkong och bara njöt!
Sen var han tvungen att dra till jobbet runt halv 12 så jag stannade kvar här och gjorde ingenting.
När han sedan kom hem så stack vi ut och satte oss vid sjön och grillade hamburgare, väl där så fick vi lite oväntat besök av några envisa änder. Haha. dom var jättenära oss och jag som är så fågelrädd vart lite skrajj, fast änder är inte så farliga. Det är duvorna man ska akta sig för! Kvällen var mys iallafall:)
Bilder kommer imogron eller på tisdag, det beror på när jag ska ta mig hem.

Var det någon som glodde Robinsson finalen igår eller?! Herregud, Jag var arg på rikigt!
Ellinor, vad fan hade hon gjort för att förtjäna att vinna?! NADA! Hon bara låg och solade och grät efter sina små flickor!
Jag vill egentligen att erik skulle vinna. Men utav dom som var i finalen så skulle det antingen vara anna eller jarmo.
Det är ju nästan ett skämt att hon vann, Tur för henne att hon hade mer vänner än jarmo då.

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: no worries!

tack, du med :)



så sjukt mysit det lät med hamburgegrillining vid sjön. kram

2009-06-01 @ 15:24:23
URL: http://matildaahs.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jag blev typ också arg när hon vann. Erik var ju den som skulle vinna och när han for hem så var det Anna tycker jag! INTE ellinor!

2009-06-01 @ 18:20:22
URL: http://omduvisste.blogg.se/
Postat av: Jossi

Nej verkligen inte Ellenor...

2009-06-01 @ 18:41:24
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0