9763.

Hej igen! Nu har jag kommit hem till mannen min, han är och duschar så jag tar väl och skriver lite medans jag väntar på honom. Vet dock inte vad jag ska skirva. hahaha
Vi ska kika på en skräckis sen, hoppas den är bra.. Något filmtips?

Åhh. jag vill faktiskt börja vårhandla lite.. nya kläder behövs fan.. Nya tunikor och klänningar till sommaren sen också:)
Måste erkänna att jag hatar jeans. visst, det är snyggt och sådär, men så stelt. Jag är en mjukisbrud.
Fast klänningar och sånt är skönt.

Nu har chrille kommit tillbaka från duschen så jag slutar väl skriva nu.
Herrå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BARNHEMMET!

2009-01-18 @ 18:51:41
Postat av: Fina

usch.. jag hatar skräckfilmer

2009-01-18 @ 19:27:33
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Monica

Jaa, våren och sommaren får gärna komma tycker jag också :D alla fina klänningar och så!

2009-01-18 @ 23:47:29
URL: http://mooniica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0