13 januari

Jag känner att jag vill dela med mig lite av en hemlis som jag går och bär på. Det är inte något som är speciellt kul. Men det är nog ingen som vet det tror jag. Men jag verkligen älskar att sjunga. Det är så jävla härligt att istället för att skirka när man är tex arg så kan man sjunga ut det iställen. Jag älskar sjävla musiken i sig. Utan musiken vettefan vad jag skulle göra alltså! Sådär, det var min hemlighet, farlig va?! haha.
Hej jag heter Matilda och jag är kär i musik. Något sånt...

Ajja, min dag iallafall.. började skolan 8.30, åkte från mig 7.45 så att jag ska hinna med att byta buss på stan, orkar inte gå!
haha, jag motionerar nog som det är redan. Jag har faktiskt redan glömt vad min första lektion var idag. Men dagen var seg iallafall. Fast den slutade med innebandy och det är ju fint.
Jag börjar undra hur många det är som tittar in och läser/kollar min blogg. Kan inte ni som gör det vara snälla att lägga en liten kommentar bara? skulle vara sött!


Fotad med canon eos 350d, 50mm f1.8

Kommentarer
Postat av: KLARA

haha, allt för laget! puss på dig !

2009-01-13 @ 23:17:50
URL: http://klaralovisah.blogg.se/
Postat av: emma

jag tittar in ibland ;)

2009-01-14 @ 14:26:04
URL: http://emmamariaspennare.blogspot.com
Postat av: fanny

jag följer din blogg med bloglovin' :)

2009-01-14 @ 21:24:45
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/
Postat av: cattis

jag kollar :D

2009-01-15 @ 00:39:17
Postat av: vlc

hih, jag gör!

hejja itunes..

phihi, pöss från vlC

2009-01-15 @ 14:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0