Utmanad

Jag har blivit utmanad utran Sebastian Bergström och eftersom att jag har tråkigt nu så tänkte jag göra den.

Regler: Det här är svårare än vad du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar på samma bokstav som ditt så får du inte svara samma som hon/han gjort. Du får heller inte skirva samma sak två gånger eller skriva ditt eget namn som svar. Lycka till!

1. Vad heter du? Matilda

2. Ett ord på fyra bokstäver? Mina

3. Flicknamn? Maria

4. Pojknamn? Mattias

5. Yrke? Mattförsäljare

6. Färg? Melon röd. (kom inte på något)

7. Klädesplagg? Mössa

8. Mat? Mango

9. Sak i badrum? Mirror

10. Plats/stad? Mariestad

11. En orsak att vara sen? Mådde dåligt.

12. Något man skriker? MEN, YOU ARE FUCKED UP! (HIHI)

13. Film? Madagascar

14. Något man dricker? Måltidsdricka

15. Ett band? Maria mena ( kom inte på ett band)

16. Djur? Mal

17. Gatunamn? Malmabergsgatan

18. Bil? Marcedes-Benz

19. Sång? Miss you love


Och jag utmanar...... INGEN! haha.

Kommentarer
Postat av: Fina

oj, så svårt!

2009-02-22 @ 20:15:18
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Anonym

färg: Magenta!

2009-02-22 @ 22:30:08
Postat av: Elin - fotoblogg

äh, det var jag som skrev magenta..

2009-02-22 @ 22:30:34
URL: http://thisistheyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0