Sovdagsförenmatilda

Nu ska jag sova.. Jag ska upp kl 6 imogron bitti då jag börjar jobba kl 7, kul som tusan. Jag jobbar till 14 sen har jag samling till min match kl15, vi ska åka till örebro, vilket ligger 2timmar härifrån så det blir massa åka, uscha! Tur att vi får åka buss iallafall.
Fast dock hatar jag bussar, iallafall stadsbussar, dom suger hårt alltså! Höjjer priserna på biljetterna stup i kvarten och nu kan man inte betala med pengar på bussen längre, hejja. Antingen är bussarna sena eller så kommer dom för tidigt så att man missar dom. Jag dör på bussar alltså! Speciellt nu när det är pisskallt ute också när man ska behöva stå ute och vänta på dom. DAGENS ILANDSPROBLEM! Är det någon som håller med mig om detta eller?



Kommentarer
Postat av: Fina

bussar är jobbiga..

2009-02-14 @ 10:34:57
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Thomas

är det en VL-buss du åker på på bilden? :P

2009-02-15 @ 19:55:44
URL: http://klickaljusav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0