ÖNSKELISTA.

Eftersom att mamma och andra gillade elins idé på önskelista så gör jag också en som visar exakt vad jag vill ha.
Smart somfan ändå ju!! Har mer än det som är med på bilden som jag önskar mig, dom grejerna finner ni längst ner.




(elin, jag vet att 8an och 9an ligger på fel plats!) haha
1,2 och 3. är alla från HM. Vet inte om dom finns i affärerna. Kolla på hemsidan.
4,5. spelar ingen roll vilka som köps, eller helst dom helsvarta. HEMSIDA
6.
Tunkia, även den från monki. HEMSIDA (köp inte om den är jätte genomskinlig)
7. T-shirt från monki. HEMSIDA
8.
En trådlös mus. (inte en rosa)
9.
Fjäderörhängen från något smyckeställe bara.
(ska se ut som på bilden typ, fast gör inget om det är lite färg i dom också)
10.
Ett staviv till min söta kamera. (fråga elin om detta)
11.
En låcktång. HEMSIDA

Min storlek på kläder är S, 36 (ibland 38). Velar ni mellan två storlekar så ta den större.
alltid skönare med lite större än för litet! Haha

ÖVRIGA SAKER JAG ÖNSKAR MIG!
- Presentkort. HM, Carlings, Media Markt. mm. hitt på något bara.
- Underkläder fungerar alltid. INGET MED SNOBBEN PÅ.
- Pengar
- Toffsar, fick jättebra små sådana av lisa (kusin) når jag fyllde år förr, såna vill jag ha igen!
- Någon bra film
- En ny mumsig parfym

Kommentarer
Postat av: FINA - EN FOTOBLOGG

den där locktången är jag lite sugen på :)

2009-12-03 @ 20:48:14
URL: http://fina.blogg.se/
Postat av: Fotograf Elin Ivemo

hahahahhaa! rosa mus med giltter!!!!!!!!!!!!!

2009-12-04 @ 10:27:07
URL: http://elinivemo.wordpress.com
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Ett stativ och en blixt skulle ju inte sitta helt fel alltså :) Kram!

2009-12-06 @ 19:12:29
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0