SORRY.

Förlåt gott folk, men det är såhär att matilda har aldrig varit tröttare och segare i hela sitt liv än idag! det är helt sjukt fan! Iallafall, jag tänkte bara meddela att det inte kommer någon flickrfavs idag, tänkte göra en med mina egna favoriter, alltså mina egna bilder. Men det blev svårare och tråkigare än jag hade tänkt mig, Haha! Får se ifall jag plockar ihop en till nästa vecka!
Men men, hoppas ni haft en go helg iallafall, det har jag haft:)
Bjussar på en bild från grekland, orkar inte redigera mer idag ens. Sjukt!!





Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Hahaha, det är de klippet som lyfter hela reklamen. Kolla hennes kroppsspråk och uttryck, jag tror jag skrattar ihjäl mig! :D

2009-11-09 @ 19:23:00
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: JULIA AMANDA

Grekland måste vara en av de underbaraste platserna på jorden!

2009-11-15 @ 14:23:37
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0