Solfjäderstaden

Våran första kvalmatch var ju igår. Matchen slutade 1-1, välldigt lite mål för att vara en innebandymatch.
Men det var ett bra lag vi mötte. Dom tog ledningen i andra perioden med 1-0 och med 2 minuter kvar på matchen kvitterade vi till 1-1, ett jävla snyggt och välförtjänt mål till oss! Tack Mathilda för att du räddade oss där! Vi hade ridd och stolp-träffar hela tiden och jätteotur i vissa lägen. Så nu måste vi vinna nästa lördag för att gå upp till div1. Då är vi på hemmabanan också så då känns det bättre skulle jag tro. Själv satt ju jag på läktaren igår och kollade. Jag satt och skadade hela matchen utav nervositet. Helt sjukt var det!


Kommentarer
Postat av: FINA

håller med, väldigt få mål för innebandy :)

2009-03-22 @ 14:13:57
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: emelie

så ni spelar mot solfjäderstaden. jag är uppvuxen i motala så jag känner till en hel del tjejer i det laget. ;)

lycka till i returen!

2009-03-22 @ 16:47:31
URL: http://whirl.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0