Lättnad och ilska

Fan så skönt att att uf-mässan nu är överstökad! Nu är det väl bara allt efterarbete som gäller. haha.
Kul att det företaget chrille fotade för vann tävlingen "bästa uf-företag" och "bästa vara". Så nu ska dom till
mässan i stockholm och tävla vidare, jag håller tummarna, grattis till er:)
Det sugiga med mässan var ju när alla montrar skulle plockas ihop. Utav 60 pers i 2an på min skola så var det 4 stycken som hjälpte till att plocka in alla saker i bussarna som skulle tillbaka till skolan igen. Det var tunga väggar, soffor, stolar och massa skit. Sen när vi kom till skolan igen så hjälpte vi till att plocka in det i skolan också. Och det var bara min grupp på 4 pers + 2 stycken från 3an som var där och hjälpte till. så 6 stycken utan 60. Det är ju toppen! Fan va arga vi var alltså. fyfan!

Nu sitter jag bara här. Har smockat i min popcorn nyss, det var gott!
Imorgon fyller syrran 22 år, ni på hennes blogg och gratta henne!



Kommentarer
Postat av: michelle bogar

gud vilken vacker bild hörru!

2009-03-11 @ 00:01:06
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: Fina

jättevacker bild

2009-03-11 @ 17:37:57
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0