Längtar efter sommaren

Hejsan. Nu sitter jag i skolan. Jag har skrivit klart ett arbete som ska vara klart om 2 veckor, det känns skönt. Nu slipper jag stressa sönder nästa vecka då jag har massa annat att göra. UF-mässan och teater slutspurten på ett annat skolarbete då vi ska spela upp en pjäs.

Idag efter skolan ska jag dra in på en resebyrå och fråga lite saker angående min och chirlles resa.
Sen ska jag hem och bara ta det lugnt. Tisdagar är den ända dagen i veckan då jag har en ledig kväll. Så jag ska sätta mig och kolla på oc, kanske fota lite med självutlösaren. Får se om jag får någon insperation.

Nej nu ska jag finslipa lite på det där arbetet och sen så slutar jag typ. Ha det fint! Kanske kommer med någon bild ikväll då!


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Åh vad jag längtar!

2009-03-03 @ 15:37:04
URL: http://hannahstone.blogg.se/
Postat av: Fina

vill också ha sommar!

2009-03-03 @ 19:00:36
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0