Fredag

Äntligen, veckorna går snabbt och äntligen är det fredag. Fredagar betyder mys med grabben.
Snart är det påsklov. Den där jesus var väl allt bra, det är han som gör så att vi har jul och påsklov. Haha. eller? jo, det måste vara så va? ajja. jag släpper det nu.

Imorgon är det första divtion 1 kvalmatchen mot solfjäderstanden. Vi måste krossa! Så imorgon vid 13 tiden far vi iväg till Motala och lirar skiten ur dom. Det vill iallafall jag att vi ska göra. Dock sitter jag på läktaren, men jag ska hejja på mina brudar ;)
Igår spelade vi en träningsmatch mot Sala, ett div 1 lag som kom tvåa i den serien. Vi vann faktiskt med 8-6. Det var en sån jävla bra match alltså, skitkul att se! Spelar vi som vi gjorde igår har vi stor chans att vinna imorgon, bara alla har rätt inställning så!

Nu ska jag och Chrille se på en film. vi hörs, herrå!

Kommentarer
Postat av: Julia

fin blogg du har du!

2009-03-20 @ 20:48:10
URL: http://nilssonjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0