40d.

Nu har kameran kommit. En dag efter den sickades iväg från lagret. Rikigt skönt att det gick snabbt..
Det blev en 40d och jag är nöjd som satan, lite mer att hålla i om man jämför med mig 350d.
Jag skulle ha sålt 350d+objektiv för en billig peng men jag hade ju sönder piggarna där man sätter i minneskortet
så då känns det dumt att sälja, även fast den fungerar nu, men den kanske börjar glappa och det är inte kul.
Nu ska jag bara köpa mig ett objektiv också.. tamron 28-75/2,8, det ska bli nice!
Imogron kommer det bilder, håller och laddar batterit nu:)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: DENNIS FOTOBLOGG

Alltid roligt med nya fotoprylar och en ny kamera är ju verkligen helt underbart!

Jag hoppas du får en härlig tid med din 40D och jag längtar till att få se mer bilder!



//Dennis

2009-07-28 @ 23:54:34
URL: http://dennisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0