Sliten

Inte lite sliten efter träningen då! ben, armar, mage och rygg fys + att vi sprang i slutet av träningen också!
men som sagt man känner sig duktig efteråt! och när jag kom hem stog det chips med dipp på vardagsrumsbordet,
det stod även skivade morötter och gurkor som jag doppade i dippen. Det var gott! Kännde mig väl förtjänt av det.
Nu sitter jag här och tänker på  Christan, vet inte varför, men han är alltid i mina tankar tror jag, vare sig jag vill eller inte..
men han är så söt så han poppar upp i mina tankar hela tiden. För er som inte vet så är Christan min pojkvän, vi har varit tillsammans i 13 månader nu. Känns fint! han är bäst!


Bilden är ifrån när vi var i göteborg i höstas. mys!

Kommentarer
Postat av: Christian, Fotoblogg

Puss, jag älskar dig!

2009-01-12 @ 21:07:33
URL: http://lifeintenpixel.blogg.se/
Postat av: cajsaa

du är verkligen jätteduktig. och har en superfin blogg! ;D

2009-01-13 @ 16:45:44
URL: http://cajsasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0