nytt folk

hej och hopp!
tack för alla era låttips. jättekul! jag har ett låtttips till er också. Elisa - heaven of hell, dancing, swan...
hon har en otroligt vacker röst alltså.

Jättekul att det har kommit lite nya läsare nu också efter att min man gjorde lite reklam för mig :) Det är skojj.
Hoppas ni som är nya här gillar mina bilder och mitt skrivade!

Jag sitter i skolan nu och gör absolut nada. Jag har tyvärr inga bilder här, men imorgon ska jag och grabben ut och fota:)
Efter skolan så ska jag träffa chrille sen ska vi åka hem till mig.. senare ikväll ska vi dra ut och käka och sen på bio med min syrra och hennes kille.. vi ska på premiären av Benjamin Buttons otroliga liv. det ska bli mys!
Kommer kommentarer från mitt håll efter jag sätt filmen, om jag gillade den eller inte. Men den verkar vara bra!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hopp hopp, jag diggar dig! Kanske borde gjort reklam för dig också, bredvid din man :) Dina bilder är grymma!

2009-01-16 @ 15:18:03
URL: http://annikasvenmarck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0