26 januari - fota

Hejhop! Det blev en kort dag, började halv 9 med engelska, sen hade vi matteprovet. Det gick fan rätt bra ändå tror jag.
Hoppas på det iallafall. Så jag slutade kl 11 typ.. drog mig ner på stan och medans jag väntade på bussen drog jag in på HM. Jag hittade ett par skor till. Sånna som jag köpte förra veckan fast med lite högre skaft. Snygga var dom!

Nu ska jag och syrran dra ut och fota, får hoppas att jag kommer hem med några bra bilder..Hinner dock inte redigera dom idag. Så det får nog bli imogron eller senare i veckan. Har en bok som ska vara färdigläst tills på torsdag och jag har typ 150 sidor kvar + att man har en massa träningar hela tiden så jag hinner aldrig sätta mig och läsa den. Förökte läsa igår innna jag skulle sova, men jag orkade inte. haha. Det går väl som det går med den där..

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: fina

kul att provet gick bra :)

2009-01-26 @ 14:29:29
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-26 @ 15:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0