Svar: frågestund nr 1

Vad är det bästa du vet?
Lätt åka och bada i gropen en varm sommardag. love it!

Favoritbloggar?
favoritfotobloggar är Emmelylinnea, elinsaramagdalena, Annika och David. Har fler.
Sen vanliga bloggar så gillar jag faktiskt Kenza

Är du kär i någon?

Ja, i min christian!

Vad älskar du VERKLIGEN att göra?
Spela innebandy, det är så jävla avslappnande och skönt att komma bort från verkligheten ibland.

När började du fota?
hm. alltså jag började väl få upp intresset för det när jag gick i 7an någon gång tror jag, dock hade jag bara en sugig kompaktkamera då. Men jag var ute och fotade jämt ändå. Sen julen 07 fick jag en system av syrran. Jag blev glad. haha

Varför började du fota?
Oj bra fråga, min syrra gjorde det. Det är väl inte bara därför, men jag ser upp till henne så.
Jag vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig!

Vad lyssnar du på för musik?

Blandat blandat alltså. DOCK INTE RADIOMUSIK, USCH! Men coldplay (ska på deras konsert i sommar), counting crows, the kooks, maria mena, imogen heap, the fray, James morrison. JUMPER, lyssna på dom. så jävla sköna. haha

Är du pratglad?
Ja, när jag är på humör. haha.

Vilken är din favorit tv-serie?
Haha, lätt! Scrubs och one tree hill

Skulle du kalla dig pojkflicka eller flickflicka?
Pojkflicka, har alltid varit det, fast när jag var mindre, upp till 7an var jag extrem alltså.
Men nu på äldre år har jag faktiskt blivit tjejigare, haha.. tog hål i öronen i somras. haha.

Är du laktosintolerant?

Noup.

Har du syskon?
Japp, två av dom har jag också. En bror (viktor) som är 2 år äldre och en syster(elin) som är 4 år äldre.

Favoritfärg?

Grön svart och röd

Sitter du mycket vid datorn?
Ja, det gör jag. haha. för mycket. Mest i skolan dock, då måste vi ju så vad ska man göra. haha

Har du något konstigt som du brukar göra?
Svår fråga. Men när jag sätter på vattenkranen så får jag alltid för mig att jag måste spotta, vet absolut ej varför men så är det. haha Kan bero på att när vattnet rinner så börjar det kanske vattnas i min mun, haha.

Vad går du för program?

Jag går sam/media, och innebandy som tillval.

Välj tre saker (inte människor) som du inte skulle klara dig utan..
1. kameran. 2. sängen 3. handkräm

Hur mycket redigerar du dina bilder?
Inte så mycket. jag skrev för ett tag sen att jag skulle lägga ut en före/efter bild.
Får ta tag i det nu kanske.

Fotar du i raw?

Gjorde förut, vet inte varför jag slutade för det är ju så mycket bättre. Men det tog mer plast på kameran och jag har bara 1gb minneskort så om man ska fota massor så blir det inte så kul..

Hur träffades du och din kille?

hihi, på ett party. Vi började snacka massa, sen visade det sig att han gick på den skolan som jag sökt till i första hand,
och att vi delade intresset av att fota, sen började vi snacka på msn, och inte långt efter det så träffades vi igen på en annan fest. Så på den vägen gick det.

Var bor du?
I sveriges 6e största stad, Västerås. Någonstans mitt i sverige lite till höger på kartan ifall det är någon som inte vet.

Kan du slicka dig på näsan med tungan?
Nej, men jag kan jonglera. haha

En fråga från min söta syster också: Vem är ditt favorit syskon?
Vilken dummer alltså. Tycker om er båda exakt lika mycket elin! Ni är bäst på olika sätt.


Tack för era frågor, det var kul! haha.

Kommentarer
Postat av: Fina

roligt att få veta lite mer :)

2009-02-04 @ 21:07:24
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Elin

okej, nu har jag en fråga! ÄR INTE MIN BLOGG MED PÅ DIN FAVORITLISTA?!?!?!?!



Hihih, du ser upp till mig! nu blev jag glad. (;

2009-02-04 @ 21:17:04
URL: http://thisistheyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0