Kamera time

Idag umgicks jag lite med min kamera, kanske var på tiden nu eller vad tycker ni?
Jag har inte fotat ordentligt sen i höstas tror jag. Det har varit sånt knasväder hela tiden och jag har inte haft tid heller.
Men nu när det äntligen är vackert väder ute så stack vi ut (jag och kameran) när jag kom hem från skolan idag.. dock skiner inte solen idag men all snö är så fin. Även fast jag inte tycker om vintern men ska det vara så ska det.
Sitter och redigerar lite, så det kommer väl bilder senare hoppas jag. Eller imogron.
hej så länge!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: varsegod :D <3

2009-02-10 @ 15:55:11
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0