it´s only life

Idag var det frilufsdag i skolan. Fan så segt alltså. Vi skulle vara ute i 3 timmar och frysa sen dra till ett ställe och spela typ badminton och grejjer, sjukt segt! visserligen var det rätt kul eftersom att mina classmates är bäst.
Haha, det roligaste som hände på hela dagen var nog när vi alla kurade ihop oss på en väldigt varm toalett. haha.
Det var så himla kallt ute så vi gick in där och satte oss. Skönt att slippa skolarbetet iallafall.

Jag har tyvärr inga bilder alltså. Tänkte ta med mig kameran idag men det var inge bra väder så jag sket i det.
Men det är lov nästa vecka, hoppas det är fint väder då så att man kan dra ut och fota:)
Jag har btw hittat ett ställe som jag tycker att jag och chrille ska åka till i sommar, tror inte att chrille vill..
Men det heter iallafall Kefalonia, det är en grekisk ö och det är superfint där..MUMS! Jag ska tvinga chrille dit. ;)

Kommentarer
Postat av: hannahstone

Ska bara passa på att säga att dina bilder är fantastiska och grymmt kul att du fottar med en canon(precis som jag hehe)! Är det en 5d eller 450d eller 400d duy fottar med,, eller någon annan? Krama

2009-02-17 @ 21:56:33
URL: http://hannahstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0