I ett rum surrande av datorer

Det är lunch och vi alla sitter i datarummet, även kallat för Mum, eller nu har dom döpt om det till Medium vilket jag absolut inte förstår alltså. Men så är det iallafall. Jag sitter och lyssnar på lite musik och kollar lite bloggar.
VILL HA TIPS PÅ NYA BLOGGAR TACK! gärna fotobloggar då eftersom att jag är intresserad av foto.
Jag tror att jag slutar nu egentligen för läraren vi ska ha är sjuk, synd. haha. Men jag är inte helt säker så jag sitter kvar här tills min lektion börjar kl 12 sen kan jag dra hem ifall det nu är så att vi inte har något att göra.

Jag funderar på att ha en till frågestund, jag tyckte det var kul att svara på lite frågor.
Fick dock inte så många frågor, får be min grabb att länka till mig så det kommer hit lite fler folk och frågar frågor.
Så det öppnas nog en nu frågestund ikväll eller imogron skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Fina

hoppas du får en fortsatt bra dag :)

2009-02-11 @ 11:47:30
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Flora

du är så bra.

2009-02-11 @ 18:56:18
URL: http://floras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0