göteborg dag nr 1.

Nu kommer det bilder från gbg för nu är jag hemma från stugan och har en del bilder därifrån också så nu blir det inte en bildlös blogg för min del på ett tag.

Vi kom till göteborg rätt sent på lördagkvällen så vi hann inte göra mer än att käka och sen sova typ.
På söndagen så tog vi båten över hamnen och gick på stan. Jag tycker det är grymt mys att man kan ta
båten istället för bussen.
Vi gick på stan ett tag och glodde inn i nordstan, sen orkade/hann vi inte mer så vi tog oss tillbaka till lägenheten och softade, mer hände inte den dagen då vi var rätt trötta sedan resan dagen innan.


Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Verkar som en mysig resa! Fina bilder :)

2009-08-18 @ 20:54:13
URL: http://photobytherese.blogg.se/
Postat av: Carro

Fina bilder.

Men måste säga att jag är helt förälskad i din header. Den är grymt vacker!

2009-08-18 @ 21:56:11
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0