back to normal.

Jaha. då har skolan börjat igen och det känns inte alls som att tre månader har passerat, känns snarare som 3 veckor. Att se alla människor i klassen igen kändes helt normalt, som att man nyss träffat dom.
Men det ska bli skönt att allt blir som vanligt igen faktiskt, för det betyder innebandyträningar:D Jag ska träna så gott jag kan med mitt trasiga knä, ska tejpa det sen får vi se hur det går:)
Ska snart dra och träna på sjukan och sen ut och springa med laget och sen vanlig innebandyträning. Hoppas knät håller till den sista delen!

Hejhej. det kommer bilder ikväll!

Kommentarer
Postat av: jonna

Oj, nej hennes blogg har jag inte läst så jag tänkte inte på om jag såg henne eller inte.

Vad roligt att ni är bra på att fota alla tre!

Kram

2009-08-24 @ 20:33:41
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack fin fina vän <3 :)

2009-08-24 @ 23:16:16
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0